Skip to main content

Τέταρτο «σερί» για τις πωλήσεις BMW το 2014

Πάνω από δύο εκατομμύρια οχήματα παρέδωσε σε πελάτες το BMW Group, μέσα στο 2014, την τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ της εταιρίας. Πουλήθηκαν συνολικά 2.117.965 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce, περισσότερα από ποτέ στην ιστορία του Group (2013: 1.963.798 / +7,9%).

Όλες οι μάρκες έκλεισαν με ισχυρά αποτελέσματα τη χρονιά, με αύξηση πωλήσεων 15,2% το Δεκέμβριο – συνολικά 215.217 οχήματα παραδόθηκαν τον τελευταίο μήνα του 2014 (2013: 186.786). Ο Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της BMW, -με τον οποίο έχουμε συναντηθεί αρκετές φορές, κατά τις ετήσιες παρουσιάσεις αποτελεσμάτων του Ομίλου-, δήλωσε: «Χαίρομαι που πετύχαμε το στόχο μας να ξεπεράσουμε τα δύο εκατομμύρια οχήματα το 2014, νέο ρεκόρ για το BMW Group. Σημειώθηκε καλή αύξηση όλη τη χρονιά, ισορροπημένη σε όλες τις σημαντικές περιοχές πωλήσεων. Τα νέα μοντέλα όπως η BMW X4 και η BMW Σειρά 2 Active Tourer επιβεβαιώνουν την ικανότητά μας να δημιουργούμε νέα οχήματα που προσελκύουν νέους πελάτες στη μάρκα.

Η δημοτικότητα των BMW i3 και BMW i8 δείχνει ότι η στρατηγική μας ‘born electric’, που σκοπεύει να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού βρίσκεται σε καλό δρόμο. Ευελπιστούμε να συνεχίσουμε τις επιτυχίες το 2015». Το 2014 ήταν η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών για τη μάρκα BMW. Οι παραδόσεις των οχημάτων BMW ανήλθαν στις 1.811.719, αύξηση 9,5% σε σχέση με το 2013 (1.655.138). Οι πωλήσεις Δεκεμβρίου πέτυχαν νέο ρεκόρ, αύξηση 14,2% συγκριτικά με τον περσινό Δεκέμβριο (177.954 / 2013: 155.835). Στην Ευρώπη, συνολικά 913.803 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν στους πελάτες τους (2013: 858.990 / +6,4%).

Όλες οι Ευρωπαϊκές αγορές γνώρισαν αύξηση το 2014. Στη Γερμανία, σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων 1,7% όλη τη χρονιά με ταξινομήσεις 273.433 νέων οχημάτων (2013: 268,838). Οι πωλήσεις στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της περιοχής, τη Βρετανία, αυξήθηκαν κατά 8,4% το 2014 (204.749 / 2013: 188,837) με παραδόσεις 67.449 οχημάτων BMW και MINI στη Γαλλία, αύξηση 5,3% (2013: 64.082). Οι πωλήσεις BMW και MINI στην Ασία αυξήθηκαν κατά 13,8% το 2014 και ανήλθαν στις 656.395 μονάδες (2013: 576.616). Αυτή η αύξηση πωλήσεων φάνηκε στα αποτελέσματα του Δεκεμβρίου, όπου οι παραδόσεις έφτασαν στα 61.295 οχήματα (2013: 54.546 / +12,4%).

Οι πωλήσεις στην Ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκαν κατά 16,7%, με συνολικές παραδόσεις 455.979 BMW και MINI (2013: 390,713). Ισχυρή αύξηση πωλήσεων σημειώθηκε και στη Νότια Κορέα, όπου έγιναν 46.400 παραδόσεις, αύξηση 17,3% από το 2013 (39.558). Άνοδος πωλήσεων 3,9% καταγράφηκε στο τέλος της χρονιάς στην Αμερική (481.056 / 2013: 462.891). Οι ΗΠΑ οδήγησαν κυρίως την αύξηση το 2014, με τις ετήσιες πωλήσεις να σημειώνουν άνοδο 5,3%, συνολικά 395.850 οχήματα (2013: 375,782). Ο Καναδάς κατέγραψε επίσης θετικό πρόσημο 1,2% (38.188 / 2013: 37.723) ενώ οι πωλήσεις στο Μεξικό αυξήθηκαν κατά 6,5% σε σχέση με το 2013 (14.902 / 2013: 13.992). Διψήφια αύξηση καταγράφηκε στην περιοχή της Μέσης Ανατολής με συνολικές πωλήσεις 30.148 οχημάτων BMW και MINI το 2014, αύξηση 22,6% συγκριτικά με το 2013 (24.596). Οι πωλήσεις το μήνα Δεκέμβριο στην περιοχή παρουσίασαν άνοδο 30,4% με συνολικές παραδόσεις 2.511 οχημάτων τον τελευταίο μήνα της χρονιάς (2013: 1.926).