Skip to main content

Bentley Continental GT και Flying Spur

Με δυναμικά εξαίσια χαρακτηριστικά παρουσιάζονται οι ανανεωμένες σειρές Continental GT και Flying Spur της Bentley. To ντεμπούτο τους έχει προγραμματισθεί για τις 3 Μαρτίου, στη Γενεύη, οπότε θα υπάρξουν, εκεί, περισσότερες λεπτομέρειες για τους ενδιαφερόμενους, οι, δε, πρώτες παραδόσεις θα είναι εφικτές από το καλοκαίρι.  Οι ιθύνοντες της εταιρίας «άκουσαν» το, ομολογουμένως, πολύ ειδικό και απαιτητικό κοινό της μάρκας. Προχώρησαν σε αισθητικές αναβαθμίσεις, πλούτισαν την παλέτα των χρωμάτων, βελτίωσαν την άνεση, τα συστήματα μετάδοσης και τα τεχνολογικά γκάτζετ, με στόχο να γίνουν τα μοντέλα των δύο σειρών πιο εύχρηστα στην καθημερινότητα.

Τα Continental GT «απογειώνονται», πλέον, στην έκδοση W12 με τον 6λιτρο twin-turbo κινητήρα, που, φθάνει σε ισχύ τους 590 ίππους, με ροπή 720 Νm, καταναλώνοντας, ωστόσο, 5% λιγότερο καύσιμο, χάρη στην ύπαρξη του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων -ο όμιλος VW το χρησιμοποιεί, ήδη, σε μοντέλα Audi, Seat, Volkswagen. Τα Flying Spur, την ίδια ώρα, γίνονται ακόμη πιο πολυτελείς …σουίτες για 4 άτομα.

Αλλαγές, ειδικότερα, έχουν γίνει στο σχεδιασμό των προφυλακτήρων των Continental GT, των ζαντών και σε μεταλλικές επιφάνειες του πορτ μπαγκάζ, ενώ, στο εσωτερικό έχει αλλάξει εικόνα το τιμόνι, τα paddles για την αλλαγή ταχυτήτων σε αυτό, όπως και ο βασικός  επιλογέας. Η μάσκα του ψυγείου και τα πιο φουσκωμένα φτερά προσδίδουν νέο «αέρα» στην μπροστινή όψη. Τα τελειώματα των προφυλακτήρων με το χαριτωμένο στολίδι «Β» ενισχύουν τη λεγόμενη «γραμμή ισχύος» της Bentley, που, ρέει προς τα πίσω τόξα της πρόσοψης. Στα μοντέλα V8 S και W12 έχουν προστεθεί λαμπερά σήματα με χρώμιο στα φτερά, ώστε να εξομοιώνονται με την GT Speed. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το σήμα-μπουτόν ανοίγματος του πορτ μπαγκάζ, είναι, τώρα, πιο ανάγλυφο, ο προφυλακτήρας έχει ανασχεδιασθεί, επίσης, ώστε να δείχνει πιο δυναμική η όλη φόρμα και το όχημα πιο πλατύ. Τα V8 S και GT Speed έχουν αποκτήσει, τέλος, νέο πίσω διαχύτη (εξάτμιση) για να διαφοροποιηθούν, περαιτέρω, από τα άλλα μέλη της οικογένειας Continental.

Στην  περίπτωση των σεντάν Flying Spur, στο εργοστάσιο του Κρου (Βρετανία), προτρέπουν  τους υποψήφιους αγοραστές να εξατομικεύσουν κάθε επιθυμία τους, χωρίς παραχωρήσεις. Ανάμεσα στα άλλα, προσφέρονται νέοι θηριώδεις τροχοί 20 ιντσών επτά τριπλών ακτίνων,  σε τρία διαφορετικά φινιρίσματα, ενώ, ένα ξεχωριστό σχέδιο 21 ιντσών επτά διπλών ακτίνων εξοπλίζουν το Flying Spur W12 Mulliner γυαλισμένο ή σε ματ γραφίτη με φινίρισμα μεταλλικό. Η καμπίνα εντυπωσιάζει με την απτή πολυτέλεια και την εικόνα της πληρότητας που συντηρούν τη φήμη  της Bentley για το εσωτερικό στυλ και τη χρηστικότητα. Ο πίνακας οργάνων χαρακτηρίζεται από σύγχρονα γραφικά, ενώ, το τιμόνι έχει νέα πιο σπορ σχεδίαση. Τα Flying Spur έχουν σύστημα WiFi hotspot, που, τοποθετείται, πλέον και στην οικογένεια Continental για απόλυτη συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καθιστώντας τα απόλυτα οχήματα εργασίας ή χαλάρωσης.

Συμπληρώνοντας τις αναβαθμίσεις, καταγράφουμε νέα χρώματα σε τόνους Marlin, Camel και Jetstream -όπως και  στα Continental GT-, σε συνδυασμό με νέες αποχρώσεις στις επενδύσεις και μεγάλη ποικιλία δερμάτων. Κάτω από το καπό των FS κρύβεται η απίστευτη δύναμη των 625 ίππων (ήταν 616 στα έως τώρα μοντέλα) και των 800 Nm ροπής, από τον W12 κινητήρα, που, έχοντας υποστεί τις κατάλληλες ρυθμίσεις, καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, έχει μεγαλύτερη αυτονομία και εκπέμπει CO2 333 γμ/χλμ που θεωρείται καλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ​