Skip to main content

Kia Sportspace: Εντελώς νέο grand tourer

Σχεδιασμένο στο στούντιο σχεδιασμού της Kia στη Φρανκφούρτη, υπό τη διεύθυνση του Gregory Guillaume, Διευθυντή Σχεδιασμού της Ευρώπης, το Sportspace διαθέτει μοναδικό σχήμα, κομψές γραμμές χωρίς να υπολείπεται σε απόδοση και οικονομία ενώ μεταφέρει με ευρυχωρία τέσσερα άτομα.

Η Kia Motors Europe θα παρουσιάσει το νέο καινοτόμο concept car, στο 85ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 3 Μαρτίου 2015. Το εντυπωσιακό  πρωτότυπο δημιουργήθηκε για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων προσφέροντας ταχύτητα και τη μέγιστη άνεση. Διαθέτει τη γνωστή πλέον μάσκα της Kia «μύτη της τίγρης», έχει λεπτές αναλογίες και καθαρές επιφάνειες, τολμηρό και δυναμικό σχήμα. Ταυτόχρονα, προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης εσωτερικού και ουσιαστικό πρακτικό χώρο φόρτωσης. «Σχεδιάσαμε ένα αυτοκίνητο που είναι εντελώς καινούργιο στην κατηγορία των grand tourer – απευθύνεται σε δραστήρια άτομα που χρειάζονται μεγάλο χώρο φόρτωσης το Σαββατοκύριακο, αλλά, δεν θέλουν να κάνουν συμβιβασμούς στο στυλ, στην άνεση και στον σπορ χαρακτήρα», εξηγεί ο Gregory Guillaume.

Να θυμίσουμε ότι η Kia Motors Europe είναι ο Ευρωπαϊκός κλάδος πωλήσεων, μάρκετινγκ  και υπηρεσιών της Kia Motors Corporation που εδρεύει στην Γερμανία (Φραγκφούρτη) και καλύπτει 30 Ευρωπαϊκές αγορές. H Kia Motors Corporation (www.kia.com) ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 10 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 150 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 48.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 43 δισεκατομμύρια δολάρια.  

H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει)  και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες  στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.