Μια νέα έρευνα της Kaspersky διαπίστωσε ότι πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών δεν θα ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές τεχνολογικές προκλήσεις χωρίς την υποστήριξη των παιδιών τους.
Αυτομάτως στρέφονται προς τα νεότερα μέλη της οικογένειας για κάθε μορφή τεχνολογικής υποστήριξης. «Μπορείς απλά να… μου φτιάξεις το Internet;», «…πώς ανεβάζω αρχεία στο cloud;» ή «… πώς να διασφαλίσω την online banking εφαρμογή που χρησιμοποιώ;», είναι φράσεις που ακούγονται στα περισσότερα σπίτια με ολοένα και αυξανόμενους ρυθμούς.
Σε μια εποχή που οι νέοι άνθρωποι προσπαθούν να αγοράσουν σπίτια, να αποκτήσουν παιδιά και να εξελίξουν την καριέρα τους, οι απαιτήσεις από τα μη ενημερωμένα μέλη της οικογένειας για την παροχή δωρεάν τεχνικής υποστήριξης μπορεί να μοιάζουν «βουνό». Ενώ περισσότεροι από τους μισούς millennials (55%) αισθάνονται υποχρεωμένοι να παρέχουν τεχνική υποστήριξη κατά παραγγελία σε μεγαλύτερους ηλικιακά συγγενείς, το ένα τέταρτο (25%) σχολίασε ότι αποφεύγει ενεργά τα μέλη της οικογένειας που θεωρούν ότι θα ζητήσουν βοήθεια.
Με το μισούς (52%) άνω των 55 ετών να παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν από τεχνολογία, τέσσερις στους δέκα (41%) τηλεφωνούν στα παιδιά τους ή σε άλλα νεότερα ηλικιακά μέλη της οικογένειας για απομακρυσμένη IT υποστήριξη. Το 18% δήλωσε ότι η τεχνολογική υποστήριξη των παιδιών τους, τους λείπει περισσότερο από την παρέα τους όταν δεν βρίσκονται κάπου κοντά. Και, εξαιτίας της τεράστιας επιθυμία τους να λάβουν βοήθεια από τα μέλη της οικογένειας, το 15% των άνω των 55 ετών έφτασε στο σημείο να τα δωροδοκήσει προκειμένου να τους βοηθήσουν.
Υπάρχει υπερβολική εξάρτηση από τους ήδη πιεσμένους χρονικά millennials να γίνουν οι ήρωες τεχνικής υποστήριξης, κάτι που επηρεάζει τις οικογενειακές σχέσεις, ακόμη και τα δώρα που θα επιλέξουν. Σχεδόν ένας στους τρεις (30%) αποφεύγει να αγοράζει τεχνολογικά δώρα για μεγαλύτερους ηλικιακά συγγενείς, επειδή γνωρίζει ότι θα είναι ο ίδιος που θα πρέπει να το συναρμολογήσει.