Skip to main content

Κόβει τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα η Google

Η Google ανακοίνωσε την Τετάρτη πως θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα και σχετικά προϊόντα/ περιεχόμενο, αρχίζοντας από τον Ιούνιο.

Στο πλαίσιο της νέας αυτής πολιτικής, η εταιρεία θα παύσει τις διαφημίσεις για μη ρυθμιζόμενα χρηματοοικονομικά προϊόντα όπως κρυπτονομίσματα, binary options, στοιχηματισμό στο spread κ.α.

Σε σχετικό blogpost η Google ανέφερε πως κατέβασε 3,2 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν τις διαφημιστικές της πολιτικές το 2017, σχεδόν διπλάσιο αριθμό από αυτόν του 2016.

«Η βελτίωση της εμπειρίας της διαφήμισης ανά το web, είτε μέσω απομάκρυνσης επιβλαβών ή παρεμβατικών διαφημίσεων, θα συνεχίσει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για εμάς» δήλωσε ο Σκοτ Σπένσερ, στέλεχος της εταιρείας.

Σημειώνεται πως τον Ιανουάριο και το Facebook είχε ανακοινώσει πως θα απαγορεύσει διαφημίσεις που προωθούν χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες που συνδέονται με κρυπτονομίσματα και αρχικές προσφορές νομισμάτων (initial coin offerings)- μια πολιτική που θα εφαρμοζόταν ανά τις πλατφόρμες του, περιλαμβανομένων του ίδιου του Facebook, του Audience Network και του Instagram.

Στο μεταξύ, το YouTube (που υπάγεται επίσης στη Google) θα αρχίσει να προβάλλει αποσπάσματα από άρθρα της Wikipedia και άλλων ιστοσελίδων δίπλα σε κάποια βίντεο εντός λίγων εβδομάδων, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να αντιμετωπίσει την έξαρση των hoaxes και των θεωριών συνωμοσίας στη δημοφιλή υπηρεσία, όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος του YouTube, Σούζαν Βότσικι, την Τρίτη.

Η Βότσικι παρουσίασε το νέο χαρακτηριστικό (information cues) στο πλαίσιο της South by Southwest Conference στο Όστιν του Τέξας. Σκοπός είναι η παρουσίαση μιας εναλλακτικής άποψης σε βίντεο που αμφισβητούν επιστημονικά δεδομένα ή περιγράφουν θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με γεγονότα όπως η προσεδάφιση στη Σελήνη. Όπως αναφέρει το Reuters, η Βότσικι είπε ότι information cues θα εμφανίζονται πρώτα σε θέματα για τα οποία υπάρχει μεγάλος αριθμός βίντεο στο YouTube. «Οι χρήστες θα μπορούν και πάλι να παρακολουθήσουν τα βίντεο, αλλά, έχοντας πρόσβαση σε επιπλέον πληροφορίες, θα μπορούν να κάνουν κλικ και να πάνε να τις δουν» σημείωσε σχετικά.