«Εξοικονομώ… εν δήμω» για τα δημοτικά κτήρια
Την έναρξη των εργασιών της ημερίδας «Εξοικονομώ… εν δήμω» για τις παρεμβάσεις βελτίωσης της ενεργειακής αποδοτικότητας σε Δημοτικά Κτήρια κήρυξε η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου, σημειώνοντας πως «ειδικά σήμερα η…




























