Skip to main content

Στο Ομάν μεταβαίνουν Γκαλιμπάφ και Αραγτσί για συνομιλίες σχετικά με τα Στενά

URS FLUEELER/Pool via REUTERS

Στο επίκεντρο η ενίσχυση του διμερούς συντονισμού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο επικεφαλής της διαπραγματευτικής αντιπροσωπείας του Ιράν, Μοχάμαντ Μπάγκερ Γκαλιμπάφ, και ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας, Αμπάς Αραγτσί, μεταβαίνουν στο Ομάν για συνομιλίες σχετικά με τη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ.

Οι δύο αξιωματούχοι αναμένεται να συζητήσουν την εδραίωση των ιρανικών ρυθμίσεων για τη διαχείριση του στρατηγικής σημασίας θαλάσσιου περάσματος, καθώς και την ενίσχυση του διμερούς συντονισμού, όπως ανέφερε ο Γκαλιμπάφ σε ανάρτησή του στο Telegram.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.