Ο επικεφαλής της διαπραγματευτικής αντιπροσωπείας του Ιράν, Μοχάμαντ Μπάγκερ Γκαλιμπάφ, και ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας, Αμπάς Αραγτσί, μεταβαίνουν στο Ομάν για συνομιλίες σχετικά με τη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ.
Οι δύο αξιωματούχοι αναμένεται να συζητήσουν την εδραίωση των ιρανικών ρυθμίσεων για τη διαχείριση του στρατηγικής σημασίας θαλάσσιου περάσματος, καθώς και την ενίσχυση του διμερούς συντονισμού, όπως ανέφερε ο Γκαλιμπάφ σε ανάρτησή του στο Telegram.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












