Ν. Ανδρουλάκης προς ΔΣ ΚΕΔΕ: Θέλουμε μια Αυτοδιοίκηση που δεν θα είναι το «μακρύ χέρι» του εκάστοτε Μαξίμου
Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης συναντήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης με το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ.
Ακολουθεί η εισαγωγική τοποθέτηση του κ. Ανδρουλάκη:
«Όπως είπα και στην Αλεξανδρούπολη, στο…




























