Δύο δημόσιοι φορείς για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης
Τη δημιουργία δύο δημόσιων φορέων για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μετά από τη συνάντηση που είχε στο δημαρχείο Κορδελιού – Ευόσμου με…


























