ΟΑΣΘ: Λειτουργεί και πάλι η τηλεματική
Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του συστήματος τηλεματικής, τόσο στις «έξυπνες» στάσεις, όσο και στις εφαρμογές για τα κινητά τηλέφωνα, ενημερώνει το επιβατικό κοινό ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).
Όπως εξηγεί,…

























