Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του συστήματος τηλεματικής, τόσο στις «έξυπνες» στάσεις, όσο και στις εφαρμογές για τα κινητά τηλέφωνα, ενημερώνει το επιβατικό κοινό ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).
Όπως εξηγεί, το σύστημα είχε τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας, λόγω βλάβης στον εξοπλισμό του παρόχου κινητής τηλεφωνίας.
Ο ΟΑΣΘ δηλώνει πως, σε συνεργασία με τον πάροχο, προχώρησε αποτελεσματικά σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση της βλάβης και την
επαναλειτουργία του συστήματος.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












