Σε στάση εργασίας για τέσσερις ώρες θα προχωρήσουν σήμερα, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ.
Όπως έχει ανακοινωθεί, η στάση εργασίας θα ξεκινήσει στις 12:00 το μεσημέρι και θα λήξει στις 16:00 το απόγευμα.
Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, για την πραγματοποίηση γενικής συνέλευσης στο αμαξοστάσιο της πλατείας Αττικής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












