Skip to main content

Υποδομές και μεταφορές: Οι παρεμβάσεις που δρομολογούνται τους επόμενους μήνες

Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού

Κ. Μητσοτάκης: Σε τροχιά ολοκλήρωσης σημαντικά έργα υποδομής - Μέχρι τις αρχές του 2024 τα πρώτα καινούρια 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία 

Όλο το πλέγμα των δράσεων που θα ξεδιπλωθεί τους επόμενους μήνες για την υλοποίηση έργων υποδομής, τη βελτίωση των συγκοινωνιών και την ενίσχυση της ασφάλειας στις μεταφορές, τέθηκε επί τάπητος στη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σε τροχιά ολοκλήρωσης σημαντικά έργα υποδομής

Αναφερόμενος στις δράσεις που δρομολογούνται τους επόμενους μήνες ο κ. Μητσοτάκης εστίασε ειδικότερα στην ολοκλήρωση «σημαντικών έργων υποδομής, όπως οι εναπομείναντες μεγάλοι οδικοί άξονες: το Πάτρα-Πύργος το οποίο προχωράει με γρήγορους ρυθμούς, τον Ε65 ο οποίος κι αυτός αναμένεται, το νότιο τμήμα του, να έχει ολοκληρωθεί εντός των επόμενων μηνών». Σε ό,τι αφορά τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, «όπου η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου έκανε μία πολύ σημαντική δουλειά προετοιμασίας» – όπως είπε – ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε πως τώρα εναπόκειται στη νέα ηγεσία να «τρέξει», ουσιαστικά, το έργο.

Σε ό,τι αφορά τις υποδομές που έχουν να κάνουν με τις μαζικές μεταφορές ο πρωθυπουργός επανέλαβε πως το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει εντός του 2024 ενώ εστιάζοντας στη νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, επισήμανε πως είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο το οποίο αυτή τη στιγμή υλοποιείται στη χώρα, το οποίο όταν ολοκληρωθεί, θα αλλάξει πλήρως τον χάρτη των μεταφορών στην πρωτεύουσα.

Μέχρι τις αρχές του 2024 τα πρώτα καινούρια 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία

Έκανε παράλληλα ειδική αναφορά στις άμεσες παρεμβάσεις που γίνονται για τα λεωφορεία, σημειώνοντας πως «μέχρι τις αρχές του επόμενου χρόνου θα έχουμε απτά αποτελέσματα να δείξουμε, με τα πρώτα καινούρια 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία να παραδίδονται και να δρομολογούνται σε γραμμές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, σε πρώτη φάση αντικαθιστώντας παλαιότερα λεωφορεία». «Νομίζω ότι οι πολίτες αμέσως θα εκτιμήσουν τη διαφορά στην ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας» πρόσθεσε, για να συμπληρώσει πως «η προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, της ηλεκτροκίνησης, μιας μετακίνησης πιο φιλικής προς το περιβάλλον, είναι μία δράση όπου το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συνεργαζόμενο με το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μπορεί πολύ σημαντικά πράγματα».

«Να επενδύσουμε στον σιδηρόδρομο του μέλλοντος»

Ο κ. Μητσοτάκης στάθηκε και στο θέμα της ασφάλειας των μετακινήσεων ειδικά σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο. «Μεγάλα έργα τα οποία έρχονται από το παρελθόν που αφορούν την ασφάλεια των τρένων μας θα ολοκληρωθούν, όπως είχαμε δεσμευθεί, εντός των επόμενων μηνών, προκειμένου να κλείσει και αυτή η πληγή η οποία τόσο πολύ μας έχει πονέσει. Και, βέβαια, η ανάγκη να επενδύσουμε στον σιδηρόδρομο του μέλλοντος, έχοντας μία αίσθηση της γεωγραφικής ιδιαιτερότητας της χώρας, πάντα με έμφαση στη βασική μας γραμμή: από την Πάτρα στην Αθήνα και από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και μέχρι τα σύνορα» είπε.

naftemporiki.gr