Τα κρούσματα κορωνοϊού στην αποστολή της Ολυμπιακής ομάδας της Ολλανδίας στο Τόκιο συνεχίζονται, καθώς όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (27/07) άλλοι δύο αθλητές και συγκεκριμένα τενίστες βρέθηκαν θετικοί στον ιό.
Πλέον, ο αριθμός των κρουσμάτων ανέβηκαν στα 12, ενώ άλλοι 12 άνδρες της ασφαλείας, που εργάζονται για τη διοργάνωση, έχουν προσβληθεί από τον Covid-19.
Τα ονόματα των αθλητών δεν έχουν γίνει γνωστά. Το έκτο μέλος ήταν ο τενίστας Ζαν Ροζέρ, ο οποίος χθες (26/07) διαγνώστηκε θετικός, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την αποχώρηση της ομάδας τένις των Ολλανδών από το διπλό των ανδρών.
Ο Ροζέρ και ο παρτενέρ του, Βέσλεϊ Κόλχοφ, τέθηκαν αμέσως σε καραντίνα, σύμφωνα με τη διεθνή ομοσπονδία τένιςής Ομοσπονδία Τένις.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












