Skip to main content

Φινάλε με νίκη στην Αυστρία για τον Ολυμπιακό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με νίκη 2-0 επί της Ουνιβερσιτατέα Κραϊόβα ολοκλήρωσε ο Ολυμπιακός τη σειρά των φιλικών αγώνων του, στο στάδιο της βασικής προετοιμασίας, που πραγματοποιήθηκε στην Αυστρία.

Ο αγώνας με τους Ρουμάνους, στον πάγκο των οποίων βρίσκεται ο Μαρίνος Ουζουνίδης, διεξήχθη στο Σβατς.

Οι «ερυθρόλευκοι» παρατάχθηκαν με σχηματισμό 4-3-3, ενώ στο πλαίσιο διαχείρισης της κόπωσης, καθώς η προετοιμασία βρίσκεται ακόμη στη μέση της, η τεχνική ηγεσία χρησιμοποίησε παίκτες που δεν αγωνίστηκαν στο χθεσινό φιλικό με την Ούφα (1-1).

Ο Ολυμπιακός προηγήθηκε πριν συμπληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο, όταν ο Ραντζέλοβιτς πίεσε, έκλεψε και πήρε πέναλτι, το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Βαλμπουενά στο 9ο λεπτό για το 1-0.

Στο 44΄ ο Χασάν είχε σουτ στο δοκάρι και λίγο αργότερα, από κόρνερ που εκτέλεσε ο Βαλμπουενά, ο Εμβιλά από κοντά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το (τελικό) 2-0.

Να σημειωθεί πως οι Ρουμάνοι αστόχησαν σε πέναλτι στο 48ο λεπτό, με τον Νίστορ. Την εκτέλεση απέκρουσε ο Κρίστινσον, ενώ στην παράβαση είχε υποπέσει ο Σουρλής επί του Ιβάν.

Ο Πέδρο Μαρτίνς έπαιξε με τους: Κρίστινσον (67΄ Σα), Λαλά, Ρέαμπτσουκ, Σεμέδο, Παπαδόπουλος (46΄ Καλογερόπουλος), Εμβιλά, Σουρλής, Κουντέ (58΄ Βρουσάι), Ραντζέλοβιτς, Βαλμπουενά (67΄ Σαπουντζής), Χασάν.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.