Skip to main content

Νέα νίκη του ΠΑΟΚ σε φιλικό, με 3-1 επί της Άντερλεχτ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το πολύ καλό πρόσωπο που δείχνει στα φιλικά συνέχισε και στο τελευταίο με την Άντερλεχτ ο ΠΑΟΚ.

Ο «δικέφαλος του Βορρά» επιβλήθηκε τον Βέλγων με 3-1, σε ματς που έγινε στο αθλητικό κέντρο της ομάδας των Βρυξελλών χωρίς την παρουσία θεατών.

Ο Πέλκας άνοιξε το σκορ στο 31΄ , ενώ στο 56΄ ο Άκπομ «έγραψε» το 2-0. Οι Βέλγοι μείωσαν οκτώ λεπτά πριν το τέλος με τον Νταντέ, αλλά δύο λεπτά μετά ο Γαϊτανίδης διαμόρφωσε το τελικό σκορ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.