Με ήττα ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στον Δ΄ όμιλο του κυρίως ταμπλό στο Grand Slam της Μόσχας η Εθνική ομάδα των Ανδρών.
Οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης δεν τα κατάφεραν απέναντι στην πανίσχυρη «σελεσάο» των Πέδρο Σόλμπεργκ/Εβάντρο.
Οι Βραζιλιάνοι επικράτησαν 2-0 (21-10, 21-18), με το ελληνικό δίδυμο να παλεύει στα ίσα το δεύτερο σετ. Αύριο η Εθνική ομάδα θα παίξει με τους Ιταλούς Νικολάι/Λούπο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











