Skip to main content

Μπιτς βόλεϊ: Πρώτη ήττα στη Μόσχα για Κοτσιλιάνο/Ζουπάνη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με ήττα ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στον Δ΄ όμιλο του κυρίως ταμπλό στο Grand Slam της Μόσχας η Εθνική ομάδα των Ανδρών.

Οι Γιώργος Κοτσιλιάνος και Νίκος Ζουπάνης δεν τα κατάφεραν απέναντι στην πανίσχυρη «σελεσάο» των Πέδρο Σόλμπεργκ/Εβάντρο.

Οι Βραζιλιάνοι επικράτησαν 2-0 (21-10, 21-18), με το ελληνικό δίδυμο να παλεύει στα ίσα το δεύτερο σετ. Αύριο η Εθνική ομάδα θα παίξει με τους Ιταλούς Νικολάι/Λούπο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.