Το τέταρτο κρούσμα κορωνοϊού μέσα σε λίγα 24ωρα ανακοίνωσε την Παρασκευή (2/04) η ΚΑΕ Ηρακλής.
Μετά τα τελευταία τεστ που έγιναν στην ομάδα μπάσκετ του συλλόγου βρέθηκε ένα ακόμη θετικό κρούσμα, χωρίς να γίνει γνωστό εάν αφορά παίκτη της ομάδας ή, άλλο μέλος της.
Μέσα σε λίγες ημέρες τα περισταστικά Covid-19 στους Θεσσαλονικείς έφτασαν τα τέσσερα, ενώ ήδη έχουν αναβληθεί οι αγώνες της Basket League με Λαύριο και Παναθηναϊκό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












