Skip to main content

Βόλεϊ: Στον τελικό οι Γυναίκες του Ολυμπιακού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ολυμπιακός θα είναι αντίπαλος του Παναθηναϊκού στον τελικό του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών.

Οι «ερυθρόλευκες» θα παίξουν απέναντι στις «πράσινες» για να υπερασπιστούν τον τίτλο τους, καθώς νίκησαν εύκολα και στον δεύτερο αγώνα των ημιτελικών την ΑΕΚ με 3-0 (25-22, 25-14, 25-18) στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας.

Απέναντι στον «αιώνιο» αντίπαλό του, που χθες είχε επίσης φτάσει στο 2-0 απέναντι στον Πανναξιακό, η ομάδα του Γιάννη Νικολάκη έχει το πλεονέκτημα έδρας. Η σειρά των τελικών κρίνεται στις τρεις νίκες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.