Skip to main content

Βόλεϊ: Υποβιβάστηκε ο Άρης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για δεύτερη φορά στην ιστορία του (πρώτη το 2006) ο Άρης υποβιβάστηκε στην Α2 βόλεϊ στο φινάλε της κανονικής περιόδου της Α1 (22η αγωνιστική).

Η εντός έδρας ήττα των «κίτρινων» από τον Παναθηναϊκό με 1-3 σετ ήταν «καταδικαστική» για το συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. 

Η ήττα, πάντως, από το «τριφύλλι» δεν ήταν η αιτία του υποβιβασμού, καθώς ήρθε σε συνάρτηση και με το «τρίποντο» της Ορεστιάδας στην Αέξανδρούπολη, αλλά και με το βαθμό που απέσπασε στη Σύρο ο Ηρακλής από τον Φοίνικα. 

Ο «Γηραιός» αν και βρέθηκε να χάνει με 0-2, κατάφερε να ισοφαρίσει και να χάσει στο ται μπρέικ, ωστόσο, ο ένας βαθμός που απέσπασε ήταν αρκετός για να παραμείνει στην κορυφαία κατηγορία. Σε περίπτωση που έχασε με «καθαρό» σκορ (0-3, 1-3), τότε Άρης και Ηρακλής θα έπαιζαν play out για την παραμονή.

Τα ζευγάρια στα play offs είναι: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ και Κηφισιά-Φοίνικας Σύρου, με πλεονέκτημα έδρας για τους «ερυθρόλευκους» και την ομάδα των βορείως προαστίων. Η πρόκριση στους τελικούς θα κριθεί στις τρεις νίκες.

Τα αποτελέσματα:

  • Λαμία-Παμβοχαϊκός 0-3 (23-25, 16-25, 20-25)
  • Άρης-Παναθηναϊκός 1-3 (23-25, 17-25, 25-19, 21-25)
  • ΠΑΟΚ-Παναχαϊκή 3-0 (25-16, 25-13, 25-23)
  • Κηφισιά-Ολυμπιακός 2-3 (25-22, 25-27, 22-25, 25-18, 11-15)
  • Φοίνικας Σύρου-Ηρακλής 3-2 (25-23, 29-27, 21-25, 21-25, 15-13)
  • Εθνικός Αλεξ/λης-Ορεστιάδα 1-3 (25-22, 20-25, 20-25, 22-25)

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.