Ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δήλωσε στον Ιρανό ομόλογό του, Μασούντ Πεζεσκιάν, ότι η Άγκυρα χαιρετίζει τη συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν.
Κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας, ο Ερντογάν είπε στον Πεζεσκιάν ότι είναι σημαντικό να επαγρυπνεί κανείς απέναντι σε όσους επιδιώκουν να σαμποτάρουν τις διαπραγματεύσεις, προσθέτοντας ότι είναι έτοιμος να παράσχει οποιαδήποτε υποστήριξη χρειαστεί για να βοηθήσει τη διαδικασία.
Με πληροφορίες από Al Jazeera
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












