Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια υπέγραψε σήμερα την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ έως το καλοκαίρι του 2022.
Το συμβόλαιο του αρχηγού του «Δικέφαλου» ολοκληρωνόταν το θέρος του 2021, ωστόσο είχε συμφωνήσει προφορικά με τη διοίκηση για την παραμονή του έως τον Ιούνιο του 2022.
Μετά τη σημερινή προπόνηση ο Πορτογάλος πήγε στα γραφεία της ΠΑΕ κι έβαλε την υπογραφή του στη νέα συμφωνία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












