Με νίκη ολοκλήρωσε η Εθνική ανδρών τις υποχρεώσεις της στη Λετονία, στο πλαίσιο του δεύτερου αγώνα της δεύτερης εβδομάδας του European Golden League, επικρατώντας της οικοδέσποινας του τριημέρου με 3-1 σετ.
Με αυτό το αποτέλεσμα, το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα διατηρήθηκε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με τέσσερις νίκες σε ισάριθμους αγώνες και 12 βαθμούς.
Οι δύο επόμενες αναμετρήσεις με αντιπάλους τη Φινλανδία (19/6) και την Κροατία (20/6), που θα διεξαχθούν στην πόλη Νόκια της νότιας Φινλανδίας, θα κρίνουν την είσοδο στο Φάιναλ-4 της διοργάνωσης.
Πολυτιμότερος παίκτης της Ελλάδας στον αγώνα με τους Λετονούς αναδείχθηκε ο πασαδόρος Σταύρος Κασαμπαλής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












