Τη δεύτερη νίκη της σε κυρίως ταμπλό WTA πέτυχε η Μαρία Σάκκαρη.
Το ξεκίνημα της Ελληνίδας πρωταθλήτριας στο Indian Wells των Ηνωμένων Πολιτεοών ήταν πολύ καλό, καθώς επικράτησε στον 1ο γύρο του τουρνουά με 2-0 σετ (6-4, 6-2) της Ντόνα Βέκιτς από την Κροατία.
Μία ώρα και 22 λεπτά χρειάστηκε η Σάκκαρη για να φτάσει στη νίκη και, πλέον, στρέφει την προσοχή της στον αγώνα που θα ακολουθήσει με την Άσλεϊ Μπέρτι από την Αυστραλία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












