Άνετη νίκη επί της Ορεστιάδας με 3-0 σετ πέτυχε ο Ολυμπιακός και πέρασε, έστω προσωρινά, μόνος στην κορυφή της Α1 βόλεϊ μετά από 18 αγωνιστικές.
Οι «ερυθρόλευκοι» αντιμετώπισαν σοβαρά το παιχνίδι κι έφτασαν πολύ εύκολα στο επιθυμητό αποτέλεσμα, με 25-14, 25-20 και 25-16. Ο ΠΑΟΚ, ο οποίος στις 19:30 θα αντιμετωπίσει την ΑΕΚ, έχει την ευκαιρία με νίκη να «πιάσει» τους «ερυθρόλευκους» στην κορυφή (έχει καλυτερη διαφορά στα σετ).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












