Skip to main content

Πιστός στην παράδοση ο Κολοσσός άλωσε το Αλεξάνδρειο

Η ομάδα της Ρόδου έφυγε νικήτρια για έκτη συνεχή χρονιά από τη Θεσσαλονίκη, αφήνοντας τους «κίτρινους» με την απογοήτευση της χαμένης ευκαιρίας για το 7-3.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Κολοσσός Ρόδου έφυγε νικητής για έκτη συνεχή χρονιά από το Αλεξάνδρειο απέναντι στον Άρη, έχοντας χτίσει αυτό το διάστημα μια δυνατή παράδοση.

Οι φιλοξενούμενοι επικράτησαν με 74-68 στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής, σημειώνοντας την πρώτη εφετινή εκτός έδρας νίκη τους και βελτιώνοντας το ρεκόρ τους σε 4-5, ενώ οι «Κίτρινοι» υποχώρησαν στο 6-4.

Μετά το αρχικό 10-8 υπέρ του Άρη οι «θαλασσί» απάντησαν με σερί 14-0 και προηγήθηκαν με 22-10 στα 11’’ πριν την λήξη του πρώτου δεκάλεπτου, με τρίποντα των Κατσίβελη, Ντίξον και Όσμπορν.

Με τρίποντο του Τολιόπουλου οι γηπεδούχοι πλησίασαν στους 3 πόντους (32-35) στο τέλος του πρώτου μέρους, ενώ με καλάθια των Νότε και Γκούντγουιν ο Άρης προσπέρασε με 36-35.

Με δύο σερί τρίποντα των Ντίξον, Όσμπορν ο Κολοσσός ξέφυγε με 47-41, με 3’ και 20’’ να απομένουν για την λήξη της τρίτης περιόδου, ενώ με καλάθι του Κατσίβελη και τρίποντο του  Σμιθ, ανέβασαν την διαφορά στους 8 (54-46) 7’ και 36’’ πριν το τέλος της συνάντησης.

Ο Άρης, με τους Γκούντγουιν, Χάγκινς να σκοράρουν από δύο καλάθια, μείωσε στους τρεις (62-59), 1’ και 33’’ πριν το τέλος της αναμέτρησης, αλλά Ντίξον και Κατσίβελης με δύο τρίποντα έκαναν το 68-61 στα 44΄ πριν τη λήξη και, ουσιαστικά, «κλείδωσαν» τη νίκη για τον Κολοσσό.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.