Με πρόβλημα στον προσαγωγό επέστρεψε από το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ ο Μιλάντ Μοχαμαντί.
Το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό απ΄ ότι είχε διαφανεί κι αυτό γίνεται αντιληπτό από την εκτίμηση του επικεφαλής του ιατρικού τιμ της ΑΕΚ, Λάκη Νικολάου, ο οποίος αποφάσισε ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι το χειρουργείο.
Το σκεπτικό εδράζεται στο διάστημα απουσίας του Ιρανού διεθνή, το οποίο θα είναι μικρότερο σε αυτή την περίπτωση.
Ο ακριβής χρόνος απουσίας του Μοχαμαντί θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της αποθεραπείας του, ωστόσο θεωρείται βέβαιο ότι θα χάσει τουλάχιστον τον πρώτο μήνα της επανέναρξης.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












