Skip to main content

Τέλος τα εισιτήρια για το πρώτο παιχνίδι του Ολυμπιακού με Μονακό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ανάρπαστα έγιναν τα 6.500 εισιτήρια που κυκλοφόρησαν για το πρώτο παιχνίδι Ολυμπιακός-Μονακό, για τους προημιτελικούς της Euroleague. 

Μία εβδομάδα πριν από την αναμέτρηση (20 Απριλίου, 21:00) οι φίλοι των «ερυθρόλευκων» δεν… κρατιούνται και είναι αποφασισμένοι να ωθήσουν την ομάδα τους στο πρώτο αποφασιστικό βήμα για πρόκριση στο Final Four. 

Οι δυο πρώτοι αγώνες στο ΣΕΦ είναι προγραμματισμένοι για τη Μεγάλη Τετάρτη (20/4) και τη Μεγάλη Παρασκευή (22/4, 19:00).

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.