Skip to main content

Κόκκινο το πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» στην Volley League

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ολυμπιακός πήρε το πρώτο «αιώνιο» ντέρμπι της Volley League ανδρών, επικρατώντας με 3-0 σετ (30-28, 25-17, 25-15)  του πρωταθλητή, Παναθηναϊκού στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής.

Στο κλειστό «Μελίνα Μερκούρη» οι «ερυθρόλευκοι» υποχρέωσαν τους «πράσινους» στη δεύτερη διαδοχική τους ήττα, καθώς είχε προηγηθεί αυτή με το ίδιο σκορ (3-0) από τον Φοίνικα Σύρου.

Ο Ολυμπιακός με τη νίκη του επί του «τριφυλλιού» βρέθηκε μόνος στην κορυφή, αλλά η ομάδα των Κυκλάδων έχει ένα ματς λιγότερο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.