Σημαντική νίκη στη μάχη που δίνει για την αποφυγή του υποβιβασμού πέτυχε η Ηλιούπολη επί του Ρεθύμνου με 3-1, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ γυναικών.
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα:
Ολυμπιακός-Μαρκόπουλο 3-1 (25-10, 25-15, 19-25, 25-12)
Μακεδόνες-Πανναξιακός 0-3 (8-25, 12-25, 14-25)
ΓΣ Ηλιούπολης-ΟΠ Ρεθύμνου 3-1 (25-13, 21-25, 25-17, 25-22)
Αύριο θα παίξουν, Ανατόλια-Ηρακλής, την Τρίτη θα διεξαχθεί το ντέρμπι, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












