Skip to main content

Θάνατος 40χρονου από πτώση στις γραμμές του μετρό Ομόνοιας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας άνδρας, περίπου 40 ετών, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, έχασε τη ζωή του στη 1:00 τα ξημερώματα, όταν από άγνωστη έως τώρα αιτία, έπεσε στις γραμμές του μετρό στο σταθμό της Ομόνοιας, στην κατεύθυνση προς Ελληνικό.

Ο άνδρας, που είχε ακρωτηριαστεί στα κάτω άκρα, απεγκλωβίστηκε έπειτα από επιχείρηση 10 πυροσβεστών με 3 οχήματα, ενώ διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.