Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected]
Τη διακοπή της λειτουργίας του Τραμ για προληπτικούς λόγους από την περιοχή Κασομούλη έως το Σύνταγμα αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών και η Περιφέρεια Αττικής και η σχετική ανακοίνωση θα γίνει σε δύο μέρες, ώστε να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό. Θα σταματήσει η λειτουργία των σταθμών Φιξ, Λ. Βουλιαγμένης, Ζάππειο και Σύνταγμα.
Όπως είπαν πριν λίγη ώρα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου από την πρώτη διερεύνηση που έγινε στις περιοχές που περνά ο Ιλισός (ο οποίος όπως είναι γνωστό έχει καλυφθεί) με αφορμή την υποχώρηση του εδάφους πρόσφατα σε δημοτικό πάρκινγκ στην Καλλιθέα, φαίνεται ότι υπάρχουν σοβαρές διαβρώσεις στην υπόγεια κοίτη του ποταμού. Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών μίλησε για μελέτες που έγιναν για την κατασκευή του Τραμ, πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και από τις οποίες διαπιστώθηκε η ελλιπής αντιστήριξη της πλάκας πάνω από τον ποταμό, χωρίς να δοθεί τότε η δέουσα σημασία.
Η πρώτη προκαταρκτική αυτοψία που οδήγησε στην παραπάνω απόφαση πραγματοποιήθηκε στην κοίτη του Ιλισού από Μεσογείων στη συνέχεια Μιχαλακοπούλου έως περίπου την Καλλιθέα. Οι αυτοψίες επικινδυνότητας θα συνεχιστούν σε όλους τους οδικούς άξονες, προκειμένου να γίνει η μελέτη και να ξεκινήσει το έργο της συντήρησης του Ιλισού, όπως προφανώς θα έπρεπε να γίνει εδώ και πολλά χρόνια.
Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή εκτίμηση για τα ακριβή έργα που θα χρειασθούν ούτε για το χρόνο που θα είναι αναγκαίος όπως και για το ύψος της δαπάνης η οποία θα καλυφθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).
Το διάστημα των εργασιών δεν θα εξυπηρετούνται με τραμ οι σταθμοί Φιξ, Λεωφόρος Βουλιαγμένης, Ζάππειο και Σύνταγμα, ενώ τα δρομολόγια του τραμ θα διεξάγονται στα τμήματα:
- Γραμμή 3: ΣΕΦ – Ασκληπιείο Βούλας – ΣΕΦ,
- Γραμμή 4: ΣΕΦ – Κασομούλη – ΣΕΦ,
- Γραμμή 5: Ασκληπιείο Βούλας – Κασομούλη – Ασκληπιείο Βούλας.
Οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν στο τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα από τους συρμούς της Γραμμής 2 του Μετρό (ανταπόκριση στον σταθμό Νέος Κόσμος) καθώς και με τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές.