Την Επιτροπή Διαλόγου με το υπουργείο Παιδείας όρισε η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Θα την απαρτίζουν οι μητροπολίτες Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης Εφραίμ, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος και Μεσσηνίας Χρυσόστομος.
Ο διάλογος θα αφορά το τρέχον Πρόγραμμα Σπουδών, προκειμένου αυτό να εξετασθεί και εν τέλει να αξιολογηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












