Τη «βαθιά τους οδύνη» για τον τραγικό θάνατο εν ώρα καθήκοντος του πυρονόμου Σάββα Σάββαρη εκφράζουν η υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη και η υφυπουργός Κατερίνα Παπακώστα.
Οι κ. Γεροβασίλη και Παπακώστα εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους στους οικείους του άτυχου πυρονόμου, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία, με αποτέλεσμα να χάσει ακαριαία τη ζωή του, στη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς στο Λιμνοχώρι Σιδηροκάστρου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












