Συναγερμός σήμανε απόψε στις λιμενικές αρχές της Ζακύνθου, που προχώρησαν στην εκκένωση του πλοίου «Ανδρέας Κάλβος», ύστερα από τηλεφώνημα, στο Κέντρο Επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τοποθέτηση βόμβας.
Το πλοίο ελέχθηκε με τη συνδρομή και εκπαιδευμένου σκύλου και τελικά, στις 23.35, αναχώρησε για Κυλλήνη, καθώς δεν βρέθηκε κάτι ανησυχητικό.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από το ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












