Skip to main content

Κλειστή από αγρότες η Εθνική οδός στα διόδια της Νεστάνης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα διόδια της Νεστάνης στη Εθνική οδό έχουν κλείσει από τις 12 το μεσημέρι αγρότες της Αρκαδίας, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να κινούνται αναγκαστικά από την παλαιά εθνική οδό μέσω Αχλαδόκαμπου.

Οι αγρότες του μπλόκου έχουν ενισχύσει τις δυνάμεις τους και από αγρότες της περιοχής των Καλαβρύτων που έφτασαν για να διαμαρτυρηθούν με αγροτικά αυτοκίνητα.

Επίσης, στο πλαίσιο της κινητοποίησης κάποιοι αγρότες έβγαλαν και ζεύτηκαν άροτρα «οργώνοντας» την άσφαλτο, θέλοντας σαν δείξουν το δύσκολο και σκληρό τρόπο που αγωνίζονται να καλλιεργήσουν.

Οι αγρότες έχουν πει πως θα ανοίξουν το δρόμο στις 4.00 το απόγευμα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.