Ανοίγουν και κλείνουν κατά διαστήματα οι αγρότες της Κορινθίας την παλαιά εθνική οδό στο Καλαμάκι, ενώ κλειστή κρατούν εδώ και ώρα τη νέα εθνική οδό στα διόδια του Ισθμού.
Οι αγρότες της Αρκαδίας πάντως άνοιξαν τον δρόμο κάτω από τον κόμβο Βυτίνας, που είχαν κλείσει νωρίτερα και κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία για Γορτυνία και Αρχαία Ολυμπία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












