Skip to main content

Mητροπολίτης Αργολίδας: Καλά έκανε ο Πρωθυπουργός και δεν ορκίστηκε

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Πολύ καλά έκανε ο Πρωθυπουργός και δεν ορκίστηκε … είναι  απαράδεκτο να ορκιζόμαστε» δήλωσε ο μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος.

«Εγώ είμαι κατά της θρησκευτικής ορκωμοσίας όχι μόνο στην Βουλή, όχι μόνο στις υπηρεσίες, αλλά και στα δικαστήρια. Είναι απαράδεκτο να ορκιζόμαστε στο Ευαγγέλιο» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο μητροπολίτης Αργολίδας.

Ο κ. Νεκτάριος τόνισε πως, «το να ορκιζόμαστε στο Ευαγγέλιο που είναι κατά του όρκου το θεωρώ απαράδεκτο, γι’ αυτό και πολύ καλά έκανε ο κ. πρωθυπουργός που δεν ορκίστηκε και μακάρι να ‘ρθει η ώρα να σταματήσει ο όρκος. Ας βρεθεί κάτι άλλο».

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.