Νέο μπλόκο στο 10ο χλμ. της εθνικής οδού Ιωαννίνων – Κακκαβιάς στήνουν αγρότες και κτηνοτρόφοι της Ηπείρου.
Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, ήδη κατευθύνονται στο σημείο με τρακτέρ και αγροτικά αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με την συντονιστική τους επιτροπή, ο δρόμος θα κλείσει από τις 7 έως τις 9 το βράδυ, και στη συνέχεια θα αποφασίσουν για την κλιμάκωση της κινητοποίησης τους.
«Συντονιζόμαστε με όλη την Ελλάδα. Ο αγώνας θα είναι νικηφόρος. Δεν υπάρχει επιστροφή», δήλωσε ο Μιχάλης Τζίμας, μέλος της συντονιστικής και Γραμματέας Συνδέσμου Ελληνικής Κτηνοτροφίας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












