του Μάκη Συνοδινού
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας πραγματοποιούν εργαζόμενοι νοσοκομείων.
Οι εργαζόμενοι ζητούν την αποπληρωμή όλων των δεδουλευμένων, τη μονιμοποίηση όλων όσοι εργάζονται με ελαστικές σχέσεις εργασίας, την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, αλλά και την άμεση επιχορήγηση των νοσοκομείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












