Αγρότες της Αγιάς παρέταξαν το μεσημέρι της Τρίτης τα μηχανήματά τους στο Γερακάρι της Λάρισας, ενώ αναμένουν ενίσχυση και από άλλους συναδέλφους τους που συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις.
Τα τρακτέρ στήθηκαν στην άκρη του δρόμου, όπου και παραμένουν, ενώ σύμφωνα με τον σχεδιασμό τους, οι συγκεκριμένοι αγρότες δεν πρόκειται να μεταβούν στο κόμβο της Νίκαιας την Πέμπτη, αλλά θα παραμείνουν στο σημείο και ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα προχωρούν σε αποκλεισμό του δρόμου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












