Κλειστός για περίπου μια ώρα έμεινε το πρωί ο σταθμός του μετρό «Αττική», λόγω καπνού στις αποβάθρες.
Στο σημείο κλήθηκε η Πυροσβεστική, ωστόσο, όπως διαπιστώθηκε δεν υπήρχε φωτιά.
Τελικά, αφού έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι ο σταθμός άνοιξε με απόφαση των υπευθύνων του μετρό, πριν από λίγη ώρα και οι συρμοί διέρχονται κανονικά από το σημείο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












