Τη βεβήλωση του Μνημείου του Ολοκαυτώματος στη Θεσσαλονίκη καταδικάζει η πρεσβεία του Ισραήλ, κάνοντας λόγο για «μεγάλη προσβολή στους 50.000 Έλληνες Θεσσαλονικείς Εβραίους που χάθηκαν στα ναζιστικά στρατόπεδα θανάτου».
«Τέτοιες ενέργειες από περιθωριακές εξτρεμιστικές ομάδες πρέπει να καταδικάζονται» αναφέρει η πρεσβεία σε ανάρτησή της στο twitter, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι «οι ελληνικές αρχές εργάζονται για τον εντοπισμό των δραστών, ώστε να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












