Συμμετοχή των ομοσπονδιών και των σωματείων στον αποκλεισμό του Υπουργείου Εργασίας που είναι προγραμματισμένη για αύριο Πέμπτη στις 13.00 ζητεί η ΑΔΕΔΥ.
«Αγωνιζόμαστε για να μην περάσουν τα σχέδια Κυβέρνησης – Ευρωπαϊκής Ένωσης – ΔΝΤ για τη διάλυση της Κοινωνικής Ασφάλισης και παράλληλα διαδηλώνουμε για να εκφράσουμε την οργή μας για το θάνατο, από εργατικό ατύχημα, του συνάδελφου μας, Γ. Σταμέλου, εργαζόμενου στα 5μηνα προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












