Στη συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας που κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία κατά της κυβέρνησης και την ψηφοφορία που θα ακολουθήσει αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter ο αντιπρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Άδωνις Γεωργιάδης.
«Ξεκίνησε η μάχη για την Σωτηρία της Μακεδονίας μας, από την επαίσχυντη συμφωνία Τσίπρα/Ζάεφ στην Βουλή», ανέφερε στην ανάρτησή του ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε:
«Το απόγευμα του Σαββάτου θα μετρηθούμε και θα γράψει η Ιστορία ποιοι βουλευτές δια της ψήφου τους, στήριξαν τον Τσίπρα για να πάει και να υπογράψει την επομένη στις Πρέσπες».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












