Skip to main content

ΑΝΕΛ: Συνειδητή παραπλάνηση από τις εταιρείες δημοσκοπήσεων

Αμφισβητεί η εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ Μαρίνα Χρυσοβελώνη τα ευρήματα των ερευνών που δείχνουν το κόμμα της εκτός Βουλής, κατηγορώντας τις εταιρείες δημοσκοπήσεων πως γράφουν «στα παλιά τους τα παπούτσια» τους κανόνες δεοντολογίας. 

«Επιμένουν στο γνωστό τροπάριο -το παιχνίδι ψεύτικων εντυπώσεων- οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, που έσπευσαν να δώσουν προβάδισμα στη Ν.Δ., μόλις ελάχιστα 24ωρα μετά την ανάδειξη του ακραιφνούς νεοφιλελεύθερου στην ηγεσία της, να θέσουν τον ΣΥΡΙΖΑ κάτω από το λεγόμενο ψυχολογικό όριο του 20%, να πετάξουν εκτός Βουλής τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, γιατί προφανώς έτσι τους βολεύει, και να προεξοφλήσουν ανατροπή του πολιτικού σκηνικού! Με το αζημίωτο, προφανώς. Με τους όποιους κανόνες δεοντολογίας γραμμένους στα «παλιά τους τα παπούτσια», καταφανώς. Ο σκοπός τους αγιάζει τα μέσα!», αναφέρει χαρακτηριστικά. 

Αναφερόμενη στη Metron Analysis και στην Alco, υποστηρίζει ότι «συνεχίζουν να κάνουν ό,τι έκαναν παραμονές του ιστορικού δημοψηφίσματος, όταν έδιναν συντριπτικό προβάδισμα στο “Ναι”, και στη συνέχεια, κατά την προεκλογική περίοδο του Σεπτεμβρίου, όταν εμφάνιζαν σταθερά τους Ανεξάρτητους Έλληνες εκτός Βουλής, για να διαψευστούν παταγωδώς».

Κατά την κ. Χρυσοβελώνη, επείγει να τεθούν άμεσα κανόνες διαφάνειας που θα διασφαλίζουν το αξιόπιστο και την επιστημονική εγκυρότητα των δημοσκοπήσεων, προκειμένου «να περιοριστούν τα κρούσματα συνειδητής παραπλάνησης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης και να πάψουν να αποτελούν όπλο στα χέρια πολιτικών ή άλλων συμφερόντων».