Νέους δημάρχους έβγαλε η κάλπη του β΄ γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών στους δήμους Καλαμάτας, Τρίπολης και Κορίνθου.
Ειδικότερα, στην Καλαμάτα, νέος δήμαρχος εξελέγη ο Θανάσης Βασιλόπουλος με 50,52%, στην Τρίπολη ο Κώστας Τζιούμης με 51,46% και στην Κόρινθο ο Βασίλειος Νανόπουλος με 61,49%.
Στην Σπάρτη νικητής στις δημοτικές εκλογές αναδείχθηκε ο Πέτρος Δούκας με 57,79%.
Στο δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας επανεξελέγη δήμαρχος ο Γιώργος Γκιώνης με 54,75%, ενώ στο δήμο Πύλου – Νέστορος, νέος δήμαρχος εξελέγη ο Παναγιώτης Καρβέλας με 59,08%.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












