Αισιόδοξος ότι η σύνοδος κορυφής της G7 θα διεξαχθεί τον Ιούνιο στον Λευκό Οίκο, παρά τους περιορισμούς που συνδέονται με την πανδημία του κορωνοϊού, εμφανίστηκε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
«Φαίνεται ότι η G7 θα πραγματοποιηθεί», δήλωσε ο Τραμπ από την Ουάσινγκτον πριν αναχωρήσει για το Μίσιγκαν.
Ο Αμερικανός πρόεδρος πρόσθεσε ότι η σύνοδος κορυφής θα πραγματοποιηθεί «κυρίως στον Λευκό Οίκο», αν και ορισμένες συναντήσεις θα μπορούσαν να οργανωθούν στο Καμπ Ντέιβιντ, στο Μέριλαντ.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από AFP
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












