Να παραιτηθούν οι ανίκανοι κάλεσε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά.
Ανέφερε ακόμη ότι πρέπει να επικρατήσει ξανά η λογική και να δοθεί λύση από την παρούσα Βουλή, ενώ σημείωσε ότι χρειάζεται λιγότερος λαϊκισμός και περισσότερη συνεννόηση.
«Η Δημοκρατία δεν είναι παιχνίδι κανενός. Τέλος στο εγώ, ώρα για ένα ισχυρό εμείς», έγραψε χαρακτηριστικά η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












