Τη δυνατότητα να παραλάβουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους που είχαν αφαιρεθεί από τη Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας, θα έχουν οι κάτοχοι ΙΧ και μοτοσυκλετών από την Παρασκευή 22 Απριλίου.
Η επιστροφή των πινακίδων θα γίνεται από τα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας του δήμου Αθηναίων (Αγ. Κωνσταντίνου 14, 1ος όροφος), από τις 9.30 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, προκειμένου να διευκολυνθούν στις μετακινήσεις τους οι πολίτες ενόψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












